Checklistan

Ja denna graviditet har jag ingen koll om något känns de som. Jag har inte koll på papperna som man ska ha med sig på bb, vet inte ens om jag fått dom. jag har inte skrivit någon att ha med sig lista eller vad vi ska köpa inför bebisen ankomst. Jag har knappt köpte några kläder, har då iaf 1 set som den ska få ha på sig på bb, som inte ilias har använt innan. Tycker de är kul om dom har ett eget första plagg som ingen annan använt förut.

Nu fick jag ju tag på en spjälsäng för någon vecka sedan, syrran har korgen som vi ska pyssla om. Flaskor har jag, bröstpump tänker jag inte använda alls denna gång, inte en chans. Så de jag nu tänker mycket på är vagnen sedan en snuttefilt, ett fårskinn till och en gosedjur. Resten får man köpa till sedan, men tror att de mesta har man.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0