Bra start på de nya året

Hjärtklappningar, huvudvärk och Illamående hela natten har varit sådan har tom vaknat av att hjärtat rusat. När jag sedan klev upp för att jag mådde så dåligt. Ja då spydde jag som en gris.

Jag som dessutom sa till mamma för två dagar sedan att jag inte längre hade något illamående, fick en riktigt smäll på käften. Lite otur kan jag tycka. Känns som konstigt att de skulle vara magsjuka, tänkte att då skulle Ilias ha spytt om jag är tvungen till att spy. Och som peter sa kan de inte varit något jag ätit då han har ätit samma fast mycket mer. Så jag konstaterar lätt att detta himla illamåendet beror på graviditeten. Igår natt mådde jag ungefär lika dant fast lite mindre illamående, får väl se om Peter sista dag på julsemestern slutar med att han får ta hand om sin stora, kräkandes, gravida "fru". :)







Kommentarer
Sandra

Usch, stackare! Illamåendet kan ju verkligen hålla i sig länge!

Tyvärr! Ja kräktes ända fram tills Alva va ute!

Skönt iaf att de inte är så länge kvar!

Men magsjuka kan de ju oxå va, alla behöver inte få samma symptom, små barn får oftare bara diarré och vuxna kräks!

Hoppas du snart mår bättre!

2012-01-01 @ 10:34:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0