bättringsvägen

Åh nu börjar familjen må lite bättre, Ilias är fortfarande kass i magen men fick tillbaka aptiten idag -peppar peppar.
Så vi har laddat med blåbärsoppa och morötter som vi ska ge idag för att se om de blir någe bättre. Han har redan ätit en stor port yougurt, frukt och ätit lunch. I vanliga fall brukar han äta lunch efter han sovit för han brukar inte vara hungrig vid 11:30. Jag är bättre och Peter kände sig även bättre idag. Men nu ska jag och han inte träffa någon iaf på någon dag så vi inte smittar. Men då ska vi samtidigt ta igen allt som vardagsarbete som blivit isidosatt medan vi legat och varit sjuka. Man vill ju gärna tvätta alla sängkläder, handdukar och kläder som man använt under tiden man varit sjuk så de blir en hel del tvättning och sedan ska vi storstäda huset.

Klippte även Ilias idag, för att aldrig ha klippt någon förutom han så är jag rätt nöjd. En frän tuppkam blev det idag med 3 mm på sidorna. Super cool vart han ju. Han gillade de när han tittade sig i spegeln så jag kände mig extra nöjd. Sedan tyckte han inte att de var så farligt med maskinklippningen denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0