Bättre

Idag har det varit lite bättre med ryggen. Det är som bara fel på en sida halva högra bäckenbenet som då påverkar hela det benet. Ibörjan var det ryggen och bäckenet men nu verkar ryggen ha gett sig och jag har bara som fel på då den högra sidan som sagt. Det svåraste är att gå i trappen, speciellt om jag ska bära Ilias, det gör så ont att det tåras i ögonen, och jag varken skrek eller grät under förlossningen så de känns som man har ändå lite smärttröskel att tala om iaf.

Idag var de tjurskallen som skulle ut, behövde kläder för ska på begravning imorgon. Peter och jag hade tänkt åka på eftermiddagen men efter att ha fått sova ut rejält inatt kunde jag inte vänta på att han skulle komma hem. Blir helt fel tid att åka halv fyra sedan är man inte hemma förrän långt senare även om man är snabb inne på affären.

Köpte dock för stor klänning, tänkte att jag nog ändå var en xl nu under graviditeten men skulle nöjt mig med en L för var ca 1 dm för stor vid vissa ställen men eftersom den var knytbar så går de som ändå vägen. Orkade ju inte prova kläderna inne på h&m. Jag hittade ut kläderna rätt fort och Ilias fungerade rätt så bra, sedan fick vi lunch hos mormor vilket var guld värt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0