Bästaste dagen

Bästaste dagen på länge, var och hälsade på en underbar vän idag och hennes lilla tös. Köpte självklart en klänning, stod på affären bra nog länge till jag sist fick lov att bestämma mig. Skulle kunna ha köpt allihop till na, lill sötisen. Köpte dock lite för stort då jag tänkte vilken storlek ilias hade och jag ville ju inte att den skulle vara liten till na, men hon växer ju i den så klart. :)

Var så mysigt och sitta och hålla i en liten även fast hon är ju 2 månader men ändå! Snart ska jag ju ha en lite bebis till på armen. MYS


Kommentarer
Gojj

Söta du :) Va så kul att ha er här! Nu vill jag komma och hälsa på er nästa gång :) Kraam!

2012-01-11 @ 16:12:13
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/e


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0