Är själv uppe

Klockan har inte slagit halv tio och båda grabbarna har gått och lagt sig. Just nu kryper de i fingrarna över att göra något men så stel som jag är, är de inte de lättaste. Sedan att de gör grymt mycket ondare om jag gör något än att sitta still.


Skulle kanske behövt eller behövt och behövt skulle vara bra att skaffa sig en mjuklift till tvillingvagnen och sedan en fotsack, följde inte med någon. Men dom kostar bara 500 kr så de är inte någon fara medan mjukliften som emmaljunga har ser så ombonad ut att man blir så sugen men dom går på 2000, inte riktigt i min prisklass för något man använder så kort tid. Så ska titta på blocket efter någon fin och bra om jag bara inte nöjer mig med en åkpåse istället. Man kanske inte använder vagnen så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0