34+4

Idag är de 34+4 dagar, om man hade gått på mitt första Bf så hade det varit 36+4 precis 2 veckor skillnad. Med blandade känslor försöker jag tänka att det är Ultraljudet man ska gå efter, men det är svårt att inte hoppas på de bästa, att tänk om att få bebisen den 31 januari istället för den 14:e februari.

Det värsta vore att behöva gå över länge, att de blir ett mars barn, att gå över till den 1 mars är kanske inte heller helt osannolikt. Försöker tänka mig in att gå över tiden, att inte ställa in mig på att bebisen ska komma långt innan bf, men det är svårt. Försöker minnas hur de var med Ilias de sista veckorna, hur jag mådde och hur jag kände.

Jag är så otroligt mycket piggare denna gång, visst är det tungt men mest på grund av vikten man samlar på sig, resten är bara småsaker. Har varit en underbar graviditet ändå, även fast man mått illa, mått på ett helt annat sätt än med Ilias.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0