10 min paus

Håller på att plugga, tar bara en paus. Ska försöka hinna göra allt så jag känner mig klar och redo för morgondagens prov. Tror de är omkring 50 frågor, när jag läser boken så känns de som att jag nog ändå kunde en hel del. Marknadsföring tror jag att jag kan bäst, sedan hur man startar företag och runt ikring detta. Bokföringen vid datorn kan jag också ganska super men gissar på att de inte kommer så mycket om det på de skriftliga provet. Ska kolla igenom alla formler och hur man räknar ut dom så jag inte glömmer bort det är ju minst 10 kapitel om bara uträkningar och manuell bokföring blir otroligt spännande.

Men så skönt när denna kurs är klar kommer då bara läsa den påbörjade kursen som jag startade i måndags sedan tar jag en paus i några månader för att förmodligen starta upp till hösten då är det 5 kurser kvar, igen om jag inte får mer energi när bebis kommit ut, men chanserna är små. Då är det bara hösten, sedan blir det att göra HP sedan jäklar får man se va som händer. :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0