Torsdag-städdag

Ja idag mår jag bäst hittills men jag skulle behöva en ny brödrost har nämligen slängt våran. Den var inge bra längre så nu är jag jag på en ny då jag mest vill ha stekt svamp på rostad macka.

Igår passade jag på att dammsuga så idag blir de dammtorka, skura, renbädda sängar och tvätta tills JLN kommer har jag energin ikväll ska jag plugga iaf läsa lite så jag ligger bra till i kursen. Tänkte att jag skulle hela tiden ligga lite föra för de vinner jag på i längden.




Har börjat kolla på lite utbildningar på universitetet så tänkte att när jag är helt klart med dessa studier så försöker jag att titta vidare på lite distansutbildningar går ju alltid att läsa på 25%. När barnen är lite äldre kan de ju vara är de verkligen en investering. Det är ju alltid bra att ha utbildningar att falla tillbaka på.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0