Stora sparkar

Oj vilka stora härliga sparkar lilln gav ifrån sig inatt. Igår kväll kunde peter känna men bara för att han la huvudet och örat mot magen. Han kunde säga 3-4 gånger när den lilla sparkade.

Eftersom jag börjar jobba om någon vecka lite smått, pluggar, ska renovera övervångingen känns det som att den tid som blir över vill jag tänka på praktiska lösningar kring bebben, med renoveringar och med högtider. Eftersom tiden går så himla fort när man har många bollar i luften.

Helgen skulle mamma upp till l-sele och jag vart så sugen på att åka också så nu tror jag att jag ska haka på och om peter vill så får han följa.

Håller också på att planera lite kring en överraskning till älsklingen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0