Städdag och fynd

Började dagen med att dammtorka och dammsuga, tvätta, leka med ilias, frukost. Sedan fortsatte dagen med plock, matlagning, skura golven uppe och nere mera matlagning, sedan lek med ilias. Men hann inte handla, eller ja var mera sugen på åka imorgon tidigt till coop inne istan istället tillsammans med Peter, jag tycker det är roligare att handla tillsammans sedab blir det lite meramera utbud. Planera matlista för vecka och handligslistan för imorgon, jag älskar verkligen listor gör nya hela tiden men sedan är jag lite slavig och tappar bort dom.

Sedan har jag hittat en tripptrapp liknande stol och ett vitrinskåp som jag tänka köpa mig så då har ju ilias en stol för ganska länge. 



Ilias och peter busar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0