Sparkar i magen

Ja lillskrutten där inne har äntligen visat fram fötterna och slutat vara så blyg, idag kände jag absolut flera sparkar lite vars stans. Det bästa med att vara gravid är detta, att bli fet och finning är ju inte något att skylta med, så nu är den roligare tiden inne. Nu ska man börja få känna att det verkligen är något där inne. Men att det verkligen är en lite rackar unge till där inne gör inte dagen sämre. Lycka är att snart har jag två små rackarungar, för det är inte så stort glapp mellan kidzen, 18-19 månader, jag har ju det jag gör iaf. :P





Sedan har vi ju en större rackar unge också och då menar ja ju inte Ilias, utan Peter
Han är en riktigt rackarunge, världen busigaste pappa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0