Ostädat

Ilias har varit sjuk, jag har pluggat. Vi har knappt ätit vanlig mat utan gett ilias om han nu velat ha sedan levt på mackor och te här hemma. De känns som jag knappt har duschat heller den här senaste veckan, vi har gått runt i mjukiskläder. Snacka om deprimerande.

Imorgon ska jag göra prov så kära momor och mamma kommer hit. Tur är dom duktigt obrygg över att jag kommer att ha de lite stökigt, men under omständigheterna är de bara så det är. Jag far och skriver prov sedan ska Peter få fredag och lördag på sig att riva inredning,  göra bort tråkiga saker som laga bilar och elda skrot.

Vi ha nu gjort lite kalkyler på övervåningen som sträcker sig till runt 17000-2000 utan el. Elekriker kommer hit på måndag mitt på dan för att lämna en offert- spännande.

Näe nu ska jag få lite skönhetssömn- DE BEHÖVS VERKLIGEN



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0