natten

Ilias var vaken 2 timmar i natt, vi får inte i han vanlig mat utan bara välling som gäller. Men han har ju feber och ny tand på gång så de är bara att gilla läget. Han vaknade ca 10ggr i natt och var hysteriskt lessen. Sover dock fortfarande nu vilket är skönt.

Jag ska hinna plugga inför provet idag och imorgon så jag får bra betyg är lite stressad nu faktiskt. Mamma kommer och är barnvakt åt ilias medans jag ska skriva prov. Sedan tror jag åker hem till henne så peter kan fixa med bilarna och övervåningen. Hittade en kombi idag som jag var sugen på, ville verkligen ha den men vi måste fixa våran bil först. Så vi får beställa delar idag så dom hinner komma till helgen. Sedan blir att våldstäda bilen, laga lite rost om de går och förhoppningsvis sälja den för en bra peng. Brorsan kommer förmodligen föbi och hjälper honom så de är ju skönt då kanske dom hinner lite mera.

Ska ju på kalas på söndag, för lilla N.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0