Måndag

Haha imorgon är det Ultraljud, J kommer för att passa Ilias den lilla stunden vi är på ultraljudet. Så då slipper vi tänka så mycket på det. Äntligen kommer de vara gjort, då slipper jag tänka på det och längta efter att se lill skrutten. Dom flesta har ju gissat på en pojke så jag har nog fel om att ha gissat flicka. Fast de spelar verkligen ingen roll vilket sort det är huvudsaken är ju att bebben mår bra.




Idag har bara varit en riktigt bra dag. Har tittat igenom studierna för hösten och de kommer nog gå jätte bra att plugga på distans den här terminen också. Så imorse hann jag plugga någon timma medan pojkarna lekte. Stuvade mackaroner och paj var dagens maträtter. Petar hann veckohandla, greja på med sitt utan att bli störd och vara till tandläkaren.

Var över till grannen och fikade sedan kom ju sandra dit också så vi hade tre barn som var jämngamla alla är typ födda inom  en månad. Men mysigt är de med dom små och verkligen skönt att surra av sig. Alla tre kan ju verkligen prata för sig. :)

Näe nu skulle jag ha gjort lite pluggning men de går emot, ska ta en extra titt på tvn. Slänga mig i duschen sedan kanske plugga lite iaf läsa några kapitel.


Kommentarer
Sandra

Ja inte behöver vi va rädd för att de ska bli tyst iaf :)

2011-09-05 @ 20:54:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0