Makeover och hittepå

Vill verkligen ha en makeover hemma. Är sugen på att byta gardiner i vardagsrummet och i köket sedan så skulle jag köpt några plädar och ett nytt sängbord och sängöverkasst till sovrummet.

Inte nog med att jag vill göra om en massa hemma så vill ja göra om mig själv. Har ju nyss färgat håret sedan ska jag bleka lite till slingor som sagt, sedan får jag kontaktlinserna om någon vecka. Jag får sånt il, vill köpa en massa kläder. Tittade på massa sidor idag på nya kläder tycker att höst, vår och vinter mode är grymt mycket roligare att shoppa då än på sommaren.

Har städat här hemma lite sedan så och på förmiddagen var vi på öppna förskolan. Var lite mera folk idag än tidigare så det var roligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0