Lugnt på 62:an

Nu är det lugnt och lite kylit här hemma på 62:an. Barnet sover så bra, peter och jag har sett dålig tv. Vi har lite små fix att dola med i veckan men inget specillt peter jobbar kväll så då brukar man försöka passa på att göra lite sysslor på gården och på huset som inte går att göra själv eller så kan jag bara helt enkelt inte-ibland vill jag inte kunna heller. Men jag tvättar, städar, lagar mat och passar barnet så ganska jämt blir de ju i slut ändan.

Öppna förskolan vågar vi oss inte på då vi är lite förkylda så de är nog bäst att stanna hemma. På onsdag kanske man kan våga sig ut. Men bokbussen kommer till ytterboda på tisdag så då ska jag passa på att låna lite böcker en månad vilken grej lixom!


Nu går sista versen, ett oboyglas och sedan blir de nog en god natt sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0