Köpa och köpa

Ja, hittade just ett par uggs i typ stl 23 på tradera. Rosa inner ludd, hur söta som helst ska jag säga. Blir så himla sugen på att köpa till en kompis som snart ska få sitt första barn, en flicka. Jag vet att hon skulle uppskatta det så himla mycket. Så får se hur det blir.

Tittade runt på olika sidor härom dagen då såg jag någon som hade haft baby shower, hur kul skulle inte det vara att göra för sina kompisar. Mycket avis vart jag, verkligen hur frän grej som helst ju.

Älskar att ge bort prestenter och att få presenter. Jag vill ha två dagar av allt så jag så få tillfällle att ge bort presenter och att få presenter. Har två ihop dagar, två förlloviningsdagar, jag måste ha två brröllopsdagar. Hur kul är de lixom inte att få presenter bara sådär också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0