Ingen tid

Ibland blir man så himla glad när vissa människor ringer. Peters syster ringde idag och jag fick verkligen surra av mig, var så skönt att få göra det. Jag kan bara inte förstå att man inte umgås mer ändå, hon bor ändå närmare än mina syskon. Även i sommar vart det lite och ingenting är så dumt att de inte blir av egentligen när man trivs så bra tillsammans, för de tycker jag att vi gör. Hon är ju en riktigt typiskt stora syster, tänkte på det sedan att jag nog ser hon som en stora syster. Om det är något jag undrar över med Ilias, graviditeten, hus, lån, ja lite av varje så är det antingen Anna eller min egen mamma jag kollar med.

Men samtidigt så när man väl fått barn så känns det som man har så himla mycket att göra hela tiden. Varför räcker bara inte tiden till?


Kommentarer
"Storasyster" Anna

Roligt att läsa om vårt samtal! För mig är det helt Ok att jag inte bara har en lillebror utan oxå en lillasyster. Det är bra att du vet att det bara är att slå en signal om det är något...



Bara så att du vet så trivs jag bra i ert sällskap också. Vet du vad fördelen är när båda tycker att man är dålig på något, man kan bara bli bättre!!! :-)

2011-09-13 @ 18:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0