Ilias nya barnrum

Ja vi ska göra iordning ett nytt barnrum som jag tidigare kanske har nämt. Något jag verkligen skulle vilja ha är något fränt i taket eftersom rummet blir så stort. Så eftersom så många gissar pojke så har jag börjat tvivla på min starka känsla på att de var en flicka. Det innebär ju att jag inte gör om ilias nuvarande rum som har typ en stil med new England tänk iaf. Så då tänkte jag att detta båtrum skulle inte heller vara helt fel. Ska till och med få en gungstol från en snäll släkting om jag inte minns fel. Golvet blir istället för heltäckningsmatta laminatgolv. Sedan vet jag inte om de finns kanske lite snyggare tapeter eller något sånt. Men detta är min insperation för tillfället.



Skulle jag få en flicka så skulle Ilias nuvarande rum få en lite mera sån här stil



Inte riktigt könsneutralt men I like it!


Kommentarer
Jessika James

hehe verkar vara vanligt å packa typ då. Kanske jag ska skynda mig. Är ju snart i vecka 38 haha :D

2011-09-09 @ 14:14:38
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0