Borta hela dagen

Ja  nu har vi varit borta hela dagen. Peter har varit hjälpt till att flyttat hans föräldrar till de nya huset. Då passade jag på att ta ilias till mormor och morfar. Jag hade övertygat syster med litet bihang att haka på också så vi fick en heldag men pojkar som varken ville äta eller sova. Men de gick bra grabbarna kommer bra överens och vill vara upp i varann hela tiden. Ilias pussas och kramas mycket och lyssnade bra när jag sa sa åt honom att "ge william tutten" eller "lämna tillbaka den där, william hade ju den".

Sedan sa Ilias Morfar för första gången super tydligt, kanske mycket för att vi hela veckorna säger
Hur låter morfar? då vi vill att Ilias ska snarka

Han har sagt farmor och mormor också men inte alls lika tydligt tycker jag.

Peter har nu lagt i säng lilla vilden och vi ska surra och ha lite mys innan sängdax


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0