Besviken

Ja vi var på Ultraljudet på morgonen. De visade sig att bebben är lite liten än så länge. Huvudet uppskattades vara omkring v16+0 och lårbenet v16+5. Vilket förklarar vissa saker som att jag inte riktigt känner bebisen än. Men detta skulle innebära att jag testade posetiv med 2 test 2 olika dagar två veckor innan ens barnet blev till. För mig är detta helt ologiskt, jag nämnde detta till hon som gjorde ultraljudet men hon ville inte alls vara med på noterna.

Helt sjukt att de skulle visa posetivt prov den 31/5, dom säger att bebisen blev till omkring 7/6 eller nått sånt. Så jag tror att bebisen är liten bara. Jaja islutändan blir de väl bra men det är riktigt störande. Och inte vet jag vad de blir heller.


I bilen hem fick jag verkligen damp och var tvungen att säga ca 100 ggr, jag skojjar inte. "Det stämmer inte, dom har fel, detta är helt ologiskt" om och omn och om igen.

Om två veckor igen kommer vi att åka dit för att titta till bebben. Ja de är ju bara att vänta och se :S


Kommentarer
Gojj

Men åh vad tråkigt! Och vad förvirrande med allt de säger.

2011-09-06 @ 17:16:04
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0