Barnloppisen

Idag var de mindre grejer som jag fyndade, hittade ett par byxor åt wille, 2 mössor och en tröja åt Ilias sedan var jag bara tvungen att köpa en leopardmönstradklänning även om jag inte skulle få en flicka. Man kan ju alltid ge bort men den var aldrig använd så de kändes som det var lite värt. Var verkligen yber söt! Sedan de bästa var ju ett par kuoma skor, dom var jätte fina. Dom var lite i stl 23 och ilias har 20-21 så jag vet ju inte om dom kommer att passa heller i vinter men samtidigt finns ju William och jag får ju fler barn kommer ju inte stanna vid 2an om man säger så. Så länge det är tätt mellan barnen så håller nog skorna fina också. Vet bara att antingen kan ju Wille eller Ilias ha dom och då är de ju bra.



De var sjuk mycket folk så de var svårt att ta sig in med barnvagnen och man blev fastklämd lite överallt sedan var de varmt som attans.Nästan gång kanske det är mera grejer som


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0