4 dagar kvar

Är så nyfiken, kommer bebisen bli flyttad närmare min födelsedag, på vul så trodde han ju 9-10 februari. Barnmorskan räknade ut till den 30 januari. Är så himla nyfiken men de skulle ju inte förvåna mig om jag bara är i vecka 17 idag istället för 18+3. Samtidigt känner jag att tänk om något är fel där inne lixom - blir nog lugnare när man fått se lilla krypet där inne- på tisdag- Fyra långa dagar.

Sedan är jag fundersam är de en pojke eller en flicka kommer dom ens att kunna se det? Jag räknar ju som att dom kan de men snacka om besviken jag skulle bli om dom inte kunde se. Men tänkte säga till direkt att jag vill se. Sedan hoppas jag ju på lite 3D bilder vi fick ju inga på Ilias. Tänkte ha med mig 200 kr eller något vill ha många bilder denna gång.

Näe nu borde jag tänka på annat istället för att tänka så mycket bejbisen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0