vecka 24

118 dagar kvar, till bf då. 16 veckor och dagarna bara flyger förbi. Jag hinner inte med snart har vi en till bebis! Förutom att jag är hungrig som en varg konstant, känner jag mig inte lika gravid som sist vid denna tid. Nu är det ju svårt att jämföra och man glömmer så lätt. Men jag var större sist, hade konstant ont och vaknade pga av att jag hade ont flera gånger per natt. Nu vaknar jag av Ilias men de gör ju ingenting, han är ju nästan alltid på bra humör då ska man inte klaga.

Liten sparkar heller inte så mycket som jag minns att ilias gjorde. Kollade på gamla bloggen och då minns jag rätt de var mycket mera sist. Kanske jag får ett stillastittande lugnt barn denna gång? :)

Ingen nästäppa, ingen större foglossning eller ryggvärk ända jag märkt har varit när jag styrt en full kundvagn. Sammandragningarna är mer än med ilias och mycket kraftigare, vilket va ganska vanligt. Fattar verkligen inte att de är så stor skillnad mellan graviditeterna.





Kommentarer
Madde

Hoppas du slipper foglossningarna, fy i tusan så otrevliga dom är! :O



Men hallå, du hade ju dessutom nyss fått barn innan du blev på smällen igen så att du har nån extra vikt är ju ganska förståeligt :)

2011-10-19 @ 09:51:23
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/
Madde

Jaha men då är det kärlekskilona som ska bort sen då? :P Grav-kilona lär ju som du säger, försvinna just efter man kläckt ut den, men det är dom där farliga pojkvänskilona som är jobbiga att bli av med. Men vi kan starta en tävlling du och jag sen när vi kläckt ungarna och se vem som går ner mest fram till sommaren? :D

Då blir man ju motiverad. Vi få se till att ha nå super duper första pris också ;)

2011-10-19 @ 16:06:32
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0