Vad jag har att vänta

Jag om 2-3 veckor? Blir kul att jämföra då

Tiden bara rusar förbi, fattar inte hur jag hinner allt. Fattar inte att snart kommer jag ha en till bebis

Men snart så kommer "liten". Träffade en 3 veckors idag, duktigt söt lite fröken, blir så sugen på att mysa, hålla och gosa med den men jag kände mig för fräck om jag skulle frågat, dessutom sov den hela tiden.

Känner sparkar hela tiden nu, det är de bästa med hela graviditeten, sparkarna! Mycket hjärtrusning och hjärtklappning, mycket obehagligt, sedan håller jag nog på att bli sjuk så ska försöka sova bort de mesta.

Har har nog bestämt mig för svart, vitt, grått och rött i ilias nya rum blir ett rum för lite större barn. Men var inte sugen på att göra ett blått rum.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0