v25 och sjuk

Har feber nu. Har sovit 2 timmar i natt för underbarast sonen vaknade vid 1 -då jag inte ens hade somnat alls- och somnade om vid 3:30. Men han har nog lika ont i halsen som jag så, varje led i kroppen värker. Hade jag inte blivit sjuk så skulle vi nog åkt och badat idag, fick nämligen bikinin jag beställt, överdelen såg inte alls ut som jag hade tänkt så de blir bara att returnera. Får använda min nästan för liten överdel att tag till- så länge det går. Vågar inte somna nu heller när ilias sover för att jag tror inte att jag vaknar när han vaknar.

Näe nu ska jag försöka kurera mig med frukost sedan vila framför tv


Kommentarer
jenny

krya på dig gumman STOR KRAM

2011-10-25 @ 13:17:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0