Busungen min

 



Idag så har de varit full rulle sedan 5:30 först så gick våran golvlampa sönder -min underbara son tippade den för att han skulle tända lampan- så de var glassplitter överallt så då var de bara vackert att dra fram snabeldraken så jag kunde dammsuga halva huset för splittret fanns båda i sovrummet, i hallen och vardagsrummet. Sedan två timmar senare kommer sonen ut ur toaletten med en shampooflaska i handen och shampoo hela håret dock är han inte så sugen på att skölja ur det fina han gjort. Sedan så hittade han en ögonbrynspenna som man målade sig fint på magen och sedan på lite av varje så både sophinken och köksluckorna blev dekorerade idag.



Kommentarer
Zalina - Olivias mamma

Visst var dom :-) strumpbyxorna föll jag pladask för och klänningen har Olivias mormor köpt i Italien :)

2011-11-01 @ 21:55:25
URL: http://zaliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0