Min graviditeten v 23

Jag är verkligen konstant hungring nu,men slarvar ändå med mattider och får ofta och mycket blodtrycksfall. Jag blir galen av att försöka äta när jag är ensam med lilla sonen ska leka, klättra matvägra osv. Så de slutar med att jag oftast slänger min mat eller att jag ger upp. Jag behöver inte anstränga mig mycket utan får typ direkt sammandragningar. Idag gjorde jag 2 "dancemoves" sedan var hela magen as hård. Detta kom mycket senare vad jag minns i förra graviditeten. Mår mellan åt illa, men bebben den verkar röra sig och må bra. Och jag börjar märka en del sovmönster och vaken mönster tror jag.



Nu har vi möblerat om här hemma, peter har dragit all spik på golvet i gamla köket. Elektrikern är nästan klar han och peter ska jobba tillsammans imorgon när dom kopplar in den nya centralen.

Vi boar väldigt mycket inför bebis ankomst, både jag och Peter är nog lite spända över förändringen som sker mellan 1 och 2 barn därför försöker vi hinna med så mycket som möjligt innan bebben tittar ut även om det är ett tag kvar. Men snabbt har några månader passerat och då sitter vi där och är två barnsföräldrar Sedan är vi nog lite less egentligen och vi skulle behöva lite egentid. Bokade in mamma för en barnvaktspassning om 1 månad. Sedan tror jag vi skulle behöva en i januari också bara få vara med varandra jag och peter så då bokade jag in en också. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0