Som ett bi

Argt som ett bi, jag har inget tålamod what so ever. Kokar över för minsta lilla, men tur så går det över lika fort. Min sovmorgon började inte ens idag. Kunde ligga kvar i 25 minuter sedan vart jag less. Så halv åtta var min sovmorgon över. Men Ilias hade ännu en hel natt, riktigt skönt att inte behöva gå upp mitt i natten för att vara uppe några timmar.

Idag har vi inte gjort något alls, vi har verkligen legat på latsidan men de har behövts. Telefonen har ringt men vi har inte varit på humör, vi har gått av och han gjort lite mat underhållt ilias och tänkt lite på renoveringen.

Vi ska göra klart ilias rum först så de är där vi startar, förhoppningsvis nästa helg eller helgen efter. Har inte riktigt kommit underfund med vad jag ska använda för tema i ilias nya rum. Ska jag göra ett coolt rum eller ett barn rum?

Färgkombinationer
vitt och svart med röda detaljer med eller utan lego insperaret? funkar på äldre barn om man tar bort legot
Ljusblått och vitt mycket barnrum
Gult och svart, lego eller/och traktor insperat funkar på äldre barn
Grönt och svart funkar på äldre barn

Jag vet verkligen inte hur jag ska tänka men väggarna och taket får komma upp sedan får man se hur de blir


Kommentarer
Madde

Det är för att du har så mycket tjejhormoner i dig som du är bittermandel, Linda :P

Du har ju en tjej i magen! :D

2011-10-24 @ 16:45:11
URL: http://karlekskrypet.blogg.se/
malin

Moster malin säger att ilias ska ha ett lego rum i gult & svart ;D där med basta :D saknar moster lilla kille

2011-10-24 @ 22:12:15
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0