otur

Snacka om otur, nu är vi sjuka alla förutom peter. Sedan så vad gör barnet, han lägger min telefon i badet. Tycker de är en super idé jag brukar ha lite koll på vars han går, men idag trodde jag han var i köket men istället hade han lagt min telefon i badet. Badbaljan hade jag inte tömt ut eftersom jag var trött slut och sjuk. Får verkligen skylla mig själv där men lite surt kändes de som.

Peter tog plutten direkt efter jobbet och dom underhöll sig i 1,5 då jag kunde sova en stund. Nu har jag fått i mig alvedon så jag känner mig betydligt piggare. På fredag ska inlämningsuppgift till skolan trodde jag skulle vara piggare imorgon så jag tänkte plugga mera då.

 



Kommentarer
carolina

Ja, dom är snabba! När jag var liten la jag telefonen i akvariet ;-)

2011-10-25 @ 19:59:32
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0