Måndag starten på veckan

Ja vi startade dagen med att åka in till stan. Vi skulle nämligen förbi mitt jobb och förlänga min föräldraledighet. Så nu skrev vi papper på att jag skulle komma tillbaka den 30/9 2013. Känns riktigt bra två år innan jag behöver ens tänka på jobb. Vill jag jobba extra finns de ju alltid möjlighet till det.

Sedan åkte vi och köpte Ilias kläder till fotningen



Till julfotograferingen har vi dom här kläderna



Peter inhandlade lite spik för att vi skulle kunna dra kabeln i ilias nya sovrum så på onsdag fortsätter han med det.

Imorgon ska vi nog kanske eventuellt få sälja skotern så de skulle vara skönt att få de gjort. Vi behöver ju inte den nu. Vi kommer eventuellt hyra en under påskhelgen däremot om vi ska upp och då köper vi en skoterpulka samtidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0