Könsultraljud

Jag har varit inne på det för en månad sedan, men pratade med hon som utför det och hon så ändrade jag mig. Hon skulle säga vad de var de om hon såg det. Men vilka garantier finns de då? Men om hon inte ser känns de som att kasta pengarna i sjön. Därför kommer jag inte alls att boka in ett även om jag är sugen men det känns verkligen som att gamble om 1000kr. De ingår heller inte 3d men för 100 kan man få hela ultraljudet inspelat på usb-sticka vilket var super fränt.

Däremot gissar jag att jag blir tvungen att göra ett ultraljud 28-32 pga tillväxten för fostret. Kommer ju bli lika stor som sist så därför finns de en möjlighet att se då. Just vid jul eller något. Ser dom inte då heller så får jag helt enkelt vänta till choppen tittar ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0