Jeansen!

Jeansen passar fortfarande, men idag märkte jag hur obekväma dom var så nu blir in med alla gravidbyxor, kanske inte de snyggaste på denna jord. Men orkar inte att byxorna klämmer åt i vid magen. Trots att jag kan knäppa alla knappar och jag kan ta av mig dom utan att knäppa upp plus att jag måste ha bälte på dom så orkar jag inte att dom klämmer i dom ska vara bekäma nu. Hade jag inte haft ilias skulle jag nog försöka att ha dom längre men nu ska han upp och ner, bli buren, lekas på golvet springa och busa så bort med dom!

Men har ju lite jeansleggins som jag kan använda så länge! <3


Kommentarer
jenny

Du är super fin gumman även i gravidbyxor :) Tack för en trevlig dag igår även om ungarna sov så var de skönt att få umgås lite bara "vuxet" haha lät fel men du fattar

du är bäst förresten fast de vet du ju redan!!!!

kram

2011-10-25 @ 05:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0