Bakkalas

ja idag har jag verkligen stått i. Var hos barnmorskan och kollade bebbens hjärtslag. 145-155 ca men de var ju mycket bättre än 165-175.

Åkte sedan och handlade träffade på hela sävar kändes de som, värsta föräldraträffen mitt på affären. Åkte hem sedan bakade jag för fulla muggar. Bullar eftersom det är ju kanelbullens dag idag, sedan gjorde jag snickerskakor och en god bärcheesecake. Lite avis får man vara. Men som en bulle kommer jag garanterat se ut i morgon! Sedan slängde jag in en tvättade och dammsög jag nedervåningen lagade middag, gjorde en pasta variant som var helt ok med kyckling och baccon. Myste sedan med ilias till han skulle isäng han somnade efter 5 minuter.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0