Argbiggan

Gravid och för trött, jag är för trött. Ilias har vaknat på nätterna för att äta. På dagarna äter han dåligt och det känns väldigt onödigt att stå framför spisen 30 minuter för att laga mat när plutten bara ratar och ratar.

När jag blir för trött så känns det som alla hormoner i kroppen sprängs, expanderar och förökar sig. Humöret vajar och jag blir arg, glad eller riktigt deppig om vart annat. Försöker vända allt ihop men orkar inte göra det just nu.

Trodde dessutom att elektikern skulle komma igår eller idag därför jag varit hemma men han har inte kommit. Så nu känner jag mig super låst över att varit hemma och inte kommit mig ut alls. Eller alls och alla jag har varit hos grannen och en snabb sväng in till sävar men när man inte bestämmer riktigt hur som helst känner jag mid låst.

Han har inte hittat sin rytm ibland sover han 1 gång och de räcker, han somnar sedan vid 18:30-19 andra dagar så sover han 1 gång och de räcker inte alls vilket resulterar till en sur och grinig grabb som vill sova klockan 16-17.




Såhär arg blir jag också!






Kommentarer
Jessicas william 9*12*10

han må va arg men förstå så söt ändå :D supergullig i tröjskjortan!

2011-10-11 @ 19:12:46
URL: http://jessicasmirakel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0