Min tutte

Ilias sa det igår, Min tutte allstå, lite roligt att de börjar komma två ord efter följd. Nu säger han mycket det han vill göra som ut, mer, dricka, saft, mat, upp, ner, filt, bil osv. Är super roligt att försöka förstå honom då de mesta är bara ordmojs, kan känna att jag hör mycket bättre vad han säger än andra så det är också lite knepigt.

Nu är han ju snart 16 månader min lilla bebis och va allt går fort så skönt att vi ska va hemma ett tag till tillsammans med den nya bebisen och allt.



Sedan igår när han skulle äta middag så vet jag inte om han blev mätt eller efter att min syster pratat om bajs ville han inte äta mera. Lite humor var de oavsett anledning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0