Hinna före

Åh snart är jag klar med nästa inlämning, gud va skönt kan jag ju säga. Nu väntas sängen, för jag håller på att kräkas känns de som mår så himla illa att jag mått nästan döö, himla graviditet! Så på onsdag ska jag försöka vara helt klar med den och sedan påbörja även nästa inlämning, den sistan innan provet. Skulle vara skönt att bli av med den så jag kan slappa fram tills provet i januari.

Imorgon är de barnmorskan som gäller och sedan besöker jag även lilla malin i vännäs och blir bjuden på middag.
så de är verkligen full rulle här på byggden. Ilias verkar då sova lite bättre idag, har bara vaknat en gång medan jag pluggat sedan har det gått väldigt bra, får bara se hur de går i natt om de blir några vakna timmar igen eller om han kan sova sig till 6 tiden iaf.

Näe nu ska jag verkligen gå och sova, förhoppningsvis somnar jag och slutar må illa.




Kommentarer
malin

åå det var så roligt när ni va här ni borde komma en gång i veckan!!! minst!!!! <3<3<3

2011-11-29 @ 20:25:48
URL: http://malinhallen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0