Veckans planer

Till helgen kanske vi får tillbaka en lagad växellåda och då har jag nog en karl som blir eld och lågor, så de närmaste veckorna lär jag inte se honom alls. :) Men nu har han varit utan sin pärla i 2 år så jag missunnar honom inte den glädjen att få den att fungera. Så jag och Ilias ska nog föröka vara ute lite i trädgården ta bort rabatten på framsidan, rensa buskar och massa sånt som jag kan roa mig med. Ska baka och göra lite mat till Williams namngivelse sedan ska jag fixa en present också. Har nog en hel del kläder och leksaker som kanske är intressant nu också. Ska göra en liten rensning så kan jag ta med mig upp på lyckan.

Till helgen ska jag till min mormorsmor också för att fira hennes 97 års dag. Nu vill jag bara hitta någon fin blomma som jag kan ge henne. Fast vet inte riktigt vad jag ska ge henne för blomma.

Mormorsmormor och Ilias leker


Kommentarer
jenny

vi hade tänkt bjuda er på middag :) Men de kanske passar bättre en annan helg?? kram

2011-05-04 @ 12:28:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0