Väntar på betyg

Sedan i fredags då jag skickade in den senaste uppgiften har jag loggat in på skolan 1500 gånger känns det som men än så länge har jag inte fått något betyg, gruvar mig lite för att skriva klart och göra slutprovet inom en månad så ska ju de vara gjort också men nu finns det så mycket annat roligt att sysselsätta sig med.

Planen är att färdigställa ilias rum, Måla fönsterbräda, spacka och slipa, spackla och slipa dörrar, måla socklar och taklister sedan tapetsera och lägga golv allt går egetligen jätte fort bara man får tummen ur men nu har det verkligen gått långsamt. Men vi kommer inte att flytta in sonen förräns vi har målat fönsterna och de börjar vi med om två veckor så vi har ju lite tid på oss fortfarande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0