Onsdag

Idag har vi varit ute och krattat, kört bort lite löv och Ilias och Peter körde lite gräsklippare. Sonen var duktigt nöjd i pappas knä. Peter har tagit rätt på virket som var värt att ha kvar från boden som ska rivas. Sedan började han med golvet i Ilias sovrum. Vi har köpt skor åt Ilias som var jätte söta, köpte även ett grönt tält som han har i Lekrummet nu. Han bara älskar att krypa in och ur det. Han asgarvade när vi satte upp de, de var värt ända öre kan jag tycka.

Ikväll har jag läst, läst och åter läst böcker för Ilias. Han vill bara sitta i mitt knä och titta i böcker lyssna på min röst. Han är otroligt kinkig nu också, jag får helst inte var 50 cm ifrån honom alls, gnölar och är otroligt klänig, ger mig massor av kramar och pussar. Han äter och sover dåligt också någon utvecklingssfas gissar jag på.



Kommentarer
malin

vilka söta skor & sjukt mysigt tält!!! GRODOR ;)

2011-05-19 @ 10:57:46
URL: http://malinhallen.blogg.se/
Gojj

Vad söt :) Allt bra med er?

2011-06-05 @ 20:22:22
URL: http://detlillaunderverket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0