lugnt på ytterboda

Ja nu är de riktigt lugnt för sonen sover, man blir ju trött om man ska leka med mamma och pappa hela dagen. Peter har tapetserat klart reptapeten, och målat taklister och fönsterbrädan.

Onsdagens planer
Jag ska åka iväg på ÖF så peter får en riktig sovmorgon sedan ska jag iväg till Täfteå för att träffa en kompis.

Peter ska
Kapa socklar och måla dom
Tapetsera Ilias rum om de går själv, fast de är nog lite svårt eftersom tapeterna har en mösterpassning på 53 cm.
annars ta lös dörrar slipa och måla dom
sedan måla den sista fönsterbrädan som fick lite spackel idag då jag såg att de inte såg snyggt ut

Som sagt om de inte går att tapetsera ska vi göra det och lägga golven på fredag. Jag trodde veckan skulle bli späckad då en av bilarna inte gick igenom besiktningen men vi kommer att skrota den nu och sedan låna min lillebrors volvo ett tag tills vi hittar en ny bil. Lite synd med tanke med att vi kört så otroligt billigt med den bilen vi har nu. Den har verkligen varit guld värd de här 6 månaderna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0