Kvällens plan

gått runt och röjt här på kvällskvisten så nu är alla leksaker bortplockade vilket är otroligt skönt. Nu ska jag bara ta en break på fem minuter sedan upp och måla ett varv på stolen och på dörren in till Ilias rum det tar så lite tid så jag är snart färdig för ikväll. 4 timmar sömn är ju inget och hurra för så ikväll blir de nog att lägga sig tidigt.

Ja pluggar ju som tidigare sagt men ska nu till hösten öka takten lite kommer att plugga på 100% fram tills jul istället för att jobba. Så jag blir föräldraledig åtminståne till januari. Peter kommer kanske att vara hemma en dag i veckan så då kanske jag antingen kan plugga eller jobba vilket som känns de som. Arbetet i sommar är ännu inte färdigt, får se hur mycket jag kan jobba och ska boka in mig för. Pratade idag med chefen om att ha en fast dag i veckan vilket känns riktigt bra faktiskt. Jag och peter ska prata igen om allt imorgon för att sedan lämna ett besked.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0