Tidig kväll

Ja ikväll ska jag lägga mig tidigt, Ilias sover sedan klockan sju, han var rätt slut. Han är verkligen en klätter apa går knappt att hålla i honom längre. Kryper verkligen i hela han. Igår när jag skulle natta honom så började han sjunga eller något, hur sött som helst. Var bara tvungen att skratta med sedan säga till honom att han sjöng så fint. :)

Imorgon ska vi till Leos medan Peter ska hålla på här hemma. Efter leos ska jag göra en kalas besök hos min moster och kusin och käka middag där. Resterande helg består nog av att mysa med Peter, kanske hitta på några enklare projekt, sedan ska vi kanske sälja skotern också. Får se hur de blir, sälja skotern och i utbyte mot en utlandsresa kanske, hehe skulle inte tro det men fel skulle de inte vara. Blir nog mera projekt på gården och sommaren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0