Sötisen sjuk

Mitt lilla mystroll är lite sjuk! Hosta, lite feber men annars rullar de ju på som vanligt, det är mest kvällen och mornarna som han är lite krasslig sedan på dagen märker man inte så stor skillnad.

Idag har jag och Ilias varit ut till min mamma och pappa. De var mysigt mamma bjöd på oxfilé. Peter var så himla trött så jag gav honom en vilodag. "Men nu ****** vilar du, får jag höra att du gjort något så då *****!" så nu har han en skyldighet att vara glad och trevlig hela veckan.

 

Planen för veckan var väl från början inte så stor, så fort Ilias är frisk ska vi på ÖF som öppnat efter en veckas stänging. Sedan ska vi vid friskhetstecken kanske fika hos grannen. Ska på ett "kalas" på lördag och då kanske också loppisen som är på Nolia. Sedan tänkte jag försöka mig på att sy några dregellappar åt Ilias, tog ju hit mammas symaskin nu också. Sedan ska jag gå igenom allt som ska sparas på datorn, bränna ut det så peter kan formatera om datorn, det är något som är fel!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0