Minus 7

Imorse visade vågen -7 härligt att se resultat, blir att väga mig på riktigt på onsdag då jag har hållt dieten i 5 veckor. Funkar verkligen jätte bra för mig att använda mig av den så jag kommer absolut att forsätta i denna takt. Blir nog att utöka lite med träning i april då man vill vara mera ute i det fina vädret på promenader och liknande. Sedan tänkte jag pröva Olga Rönnbergs träningsvideo som hon lagt upp på sin blogg. Hennes online kunder har verkligen fått fina resultat på bara hemma övningar. :)

Blid från nyår



Ja nu har vi hunnit handla, vila och ätit gomiddag och fin efterrätt. Ilias sover och det är bara jag och älsklingen vaken och katterna förståss. Ilias har varit lite grining idag, har inte gått som han vill då han hela tiden vill stå, klättra eller gå. Att han då inte tar sig upp i sitt ställning själv gör det inte lättare. Han är verkligen duktig på att dra sig upp nu tycker jag, han vill klättra och vara överallt. Han satt i gåstolen härom dagen och då hängde han ut för den bara benen som krokade fast då han ville ha något på golvet. Skulle inte vara så skönt för honom om han landade med näsan först i golvet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0