Linda=Fuskis

Ja i veckan har jag inte varit något bra exempel för min viktresa. Dock visar vågen -7 igen. Härligt hoppas på -8 till på onsdag men vi ser vad som händer. Var på leos åt då en hamburgare, hör och hämpna, sedan igår var vi ut och käkade så då åt jag chicken wings och sedan en stek, blev då alltså lite fusk när jag åt pommes till men åt verkligen inte så mycket sånt, kunde ju beställt sallad och utan pommes men de får bli såhär. Idag är det nya tag med målet -8 tills på onsdag. Var ju på kalas också i torsdag och då blev de en och annan kaka. Men så länge vågen visar minus är jag glad.

Har gjort mina dagliga situps, plankan och lite vanliga bra hemma övningar. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0