Leos!

Ja här planerars det inför näst kommande vecka. Då korvgrillning på öf på tisdag och småttis på onsdag. Torsdag bjuds det på leos lekland med J och N. Måndag tror jag måste vara hemma och ledig.

I morgon ska jag köpa en bilbarnstol på barnenshus, så LOJ ska stå i kö för att köpa en åt mig. 900kr i rabatt, det gillas verkligen då Ilias behöver en ny  typ direkt.

På fredag så kommer jag att spendera dagen med mamma och släktingar. Moster och kusin fyller år veckan efter så jag hoppas dom bjuder på något gott som jag kan äta.

Vet forftande inte när Peter kommer hem och de vet han nog inte själv heller. Han blev nog lite besviken att jag inte kom ut till honom idag så jag ska nog göra ett besök på Medicin där han ligger imorgon. Ilias blir nog inte så glad av att få tillbringa lite tid i bilen, men jag saknar ju förståss min älskling.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0