Krypa för trappen

Ja min lilla bebis upptäckte idag att man kunde ju klättra upp för trappen. Snabbt hade han ålat sig till trappen, som jag fortfarande inte har någon grind på eftersom vi aldrig är på övrevåningen. Jag lät honom försöka pröva klättre upp när man såg att han hade motivationen. Han hann ca halva trappen, nu bör vi nog investera i en grind snart.

Han har ju börjat sjunga en hel del, sjunger klappar takten mot benen, när han sjöng så gjorde han rörelserna till Imse Vimse spindel också, inte från början förståss men "ner faller regnet, upp stiger solen, torka bort allt regn" Medan han sjöng något helt oförståbart. Himla sött kan jag ju säga.

När pappa åkte på jobbet så vinkade han med hela armen. Helt sjukt sött och om man säger give me five, eller vinka så göra han det. Eller ja, för de mesta iaf. :P

 

Här ser vi resultatet av för lite sömn, tröjan ut och in, hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0