Hemsk när dom små är sjuka

Ja, tillbaka till min son förkylning. Just nu ligger han i sängen till söms. Han har fått alvedon 2,5g idag. Vid ett tillfälle så våga jag knappt ens ta tempen för han var så varm. Har sovit dåligt underdagen och i 3 timmar fick jag gå runt och bära på honom. Han ville inte ens ligga på golvet 1 stund när jag försökte göra välling utan då skrek han som en stucken.

Blev dock inte så mycket mat för honom idag typ 1 banan, 120 ml välling, 1 festis, lite gröt detta är under hela dagen.

vanliga fall är det 400ml välling, vatten till maten, lunch och middag vanlig mat, frukt 1-2 gånger per dag och sedan grötfrukost med 1 halv fralla. 

Hoppas han vaknar i natt så jag får ge honom lite mera välling eller något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0